Percutian Di Cherating Pahang

Salam…percutian ni sebenarnye dah lama dah…..takde masa nk upload kat sini…kali ni baru ada la lapang sikitkan…first time g cherating dan pegi pahang..sebelum ni xpenah pegi pn…paling jauh terengganu…..negeri yang belum dilawati tinggal johor je kalo kat semenanjung nie….sarawak dengan sabah tu….tak tau la bila nak pegi…coz nak kena naik kapal terbang…ongkos nya lebey la sikit …wat masa ni belom cukup(sebenarnyer gayat nak naik kapal terbang..hehe…)

sampai disini saja..

lain kali kalo ada benda baru yg nak dikongsi akan diupload kemudian…

About these ads

8 thoughts on “Percutian Di Cherating Pahang

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s